چه چیز مصرف کنید اگر کراتینین بالا در بیماری مزمن کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه چیز مصرف کنید اگر کراتینین بالا در بیماری مزمن کلیه است؟ شما می دانید که رژیم غذایی نقش improtant در درمان بیماری کلیه ایفا می کند، به خصوص در کاهش سطح کراتینین بالا. بنابراین بیمار بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا چه باید بخورند؟

1. غذاهای با پروتئین با کیفیت بالا

این می دانم که را پروتئین بیش از حد خواهد شد سطح کراتینین در خون را افزایش می دهد بنابراین مردم باید بیش از حد از مواد غذایی با پروتئین را ندارد، اما به عنوان برای همه شناخته شده، پروتئین تغذیه غیر قابل تعویض برای توسعه فیزیکی ما و رشد ذهنی است. بنابراین بیمار باید غذاهای مناسب با پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند تغذیه لازم بدن خود را تامین و در عین حال باعث بار کمتر کنند. در زندگی روزمره ما، غذاهای مانند ماهی، گوشت بدون چربی، سفید تخم مرغ، شیر، شیر منابع اصلی پروتئین با کیفیت بالا می باشد.

2. میوه یا غذاهای هیچ و یا در soduim کم

سبزیجات سدیم کم و میوه شامل کنگر فرنگی، فلفل، کلم بروکلی، هویج، تربچه، سیب زمینی شیرین، سیب، زردآلو، آناناس، کیوی، انبه و هلو و غیره. برای افراد مبتلا به سطح کراتینین بالا، برای آنها را به انتخاب میوه ها و سبزیجات بدون و یا در سدیم کم است، اما لطفا به یاد داشته باشید محدود کردن مصرف آنها، چون ممکن است برای بیماران در یکی دیگر از راه های مضر لازم است.

3. غذاهای سرشار از کلسیم

با توجه به مصرف کلسیم بسیار ضروری است، به عنوان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را اجرا خطر بالا برای هیپوکلسمی که ممکن است آنها را مشکلات استخوان مانند درد استخوان و شکستگی استخوان به ارمغان بیاورد. بنابراین، خوردن غذاهای خیلی بیشتر با کلسیم بالا مثل تمشک، میوه تاریخ، کوینولا، کلم بروکلی و سیستم اطلاعات جغرافیایی مفید است. علاوه بر این، برخی از این مواد غذایی غنی از پتاسیم و برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند، آنها نیاز به مشورت پزشک خود را قبل از آنها این غذاها خوردن به برخی از آنها ممکن است دچار پتاسیم بالا است.

بالا چند راهنمایی کلی برای بیمار بیماری های کلیوی با سطوح کراتینین بالا، اما همانطور که همه ما می دانیم افراد مختلف داشته وضعیت، بیماری های مختلف، به طوری که آنها نیاز را برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را دارند. اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی خود و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما تماس.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-diet/1488.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، کراتینین بالا در CKD، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: